Contacts


Artist:

+38(098) 817-94-06
puzike45@gmail.com
 puzik_en


Currency:
English  Русский 

Blog / News

1 10 2009
Subscribe for email newsletter (blog):
or RSS 2.0

Survey

Как Вы оцениваете удобство работы с сайтом?
Home » Finished student work

Готовые студенческие работы

Theses (1173 шт.)
Diploms (81 шт.)
Courseworks (664 шт.)
Controls (1493 шт.)
Tasks (119 шт.)
Shpargalki (11 шт.)
Abstracts (335 шт.)
The scientific work (11 шт.)


Sort by:
name (ascending | descending), price (ascending | descending), customer rating (ascending | descending)


<< prev   1   ...  7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17    ...   389   next >>




Topic: Банківське право
ID of work: 201-10434
Description: Зміст
Вступ 3
Види банківських рахунків: порядок відкриття і використання коштів. 5
Висновок 21
Список використаної літератури: 22
Cost: 48.00 grn.


Topic: Бухгалтерський облік
ID of work: 201-10435
Description: Зміст
Вступ 3
Способи дослідження окремого облікового документа. 5
Висновок 9
Список використаної латератури: 10
Cost: 48.00 grn.


Topic: Економічні злочини
ID of work: 201-10437
Description: Зміст
Вступ 3
Підроблені недержавні цінні папери, як предмет злочину, передбаченого ст. 224 КК. 5
Висновок 8
Список використаної літератури: 10
Cost: 48.00 grn.


Topic: Земельне право
ID of work: 201-10439
Description: Зміст
Вступ 3
Правовий режим земель юридичних осіб. 5
Висновок 11
Список використаної літератури: 12
Cost: 48.00 grn.


Topic: Банківське право
ID of work: 201-10449
Description: Зміст
Вступ 3
Порядок формування депозитних ресурсів банку: види та умови відкриття вкладних рахунків. 4
Висновок 14
Список використаної літератури: 15
Cost: 48.00 grn.


Topic: Економічні злочини
ID of work: 201-10451
Description: Зміст
Вступ 3
1. Об’єкт злочинів у сфері банкрутства. 5
Висновок 13
Список використаної літератури: 14
Cost: 48.00 grn.


Topic: Земельне право
ID of work: 201-10453
Description: Зміст
Вступ 3
Місце та юридичне значення підзаконних нормативно-правових актів, як джерел земельного права. 4
Висновок 11
Список використаної літератури: 12
Cost: 48.00 grn.


Topic: Судова бухгалтерія
ID of work: 201-10457
Description: Зміст
Вступ 3
Документи, класифікація документів за якісними ознаками. 4
Висновок 9
Список використаної літератури: 11
Cost: 48.00 grn.


Topic: Економічні злочини
ID of work: 201-11071
Description: Тема № 2: Кримінально–правова характеристика злочинів в сфері кредитно-фінансової, банківської та бюджетної систем України.
Зміст
Вступ 3
1. Кримінально-правова характеристика виготовлення, зберігання, придбання, перевезення, пересилання, ввезення в Україну з метою збуту або збут підроблених грошей, державних цінних паперів чи білетів державної лотереї. 4
2. Відмежування контрабанди від інших правопорушень та злочинів. 9
3.Поняття підпільних цехів та обладнання, що забезпечує масове виробництво підакцизних товарів. 15
Висновок 17
Список використаної літератури: 18
Cost: 48.00 grn.


Topic: Адміністративне право
ID of work: 201-11089
Description: Завдання 1.
Проаналізуйте положення статті 11 Закону України "Про міліцію", визначте які із заходів, що можуть вживатися міліцією відносяться до заходів адміністративного попередження та адміністративного припинення.
Стаття 11. Права міліції ЗУ «Про міліцію»

Адміністративне припинення.

Міліції для виконання покладених на неї обов'язків надається право:

1) вимагати від громадян і службових осіб, які порушують громадський порядок, припинення правопорушень та дій, що перешкоджають здійсненню повноважень міліції, виносити на місці усне попередження особам, які допустили малозначні адміністративні порушення, а в разі невиконання зазначених вимог застосовувати передбачені цим Законом заходи примусу;
2) затримувати і тримати у спеціально відведених для цього приміщеннях:
• осіб, підозрюваних у вчиненні злочину, обвинувачених, які переховуються від дізнання, слідства чи суду, засуджених, які ухиляються від виконання кримінального покарання, - на строки і в порядку, передбачені законом;
• осіб, щодо яких як запобіжний захід обрано взяття під варту, - на строк, встановлений органом попереднього розслідування, прокурором, судом, але не більше десяти діб;
• осіб, які вчинили адміністративні правопорушення, для складання протоколу або розгляду справи по суті, якщо ці питання не можуть бути вирішені на місці, - на строк до трьох годин, а у необхідних випадках для встановлення особи і з'ясування обставин правопорушення - до трьох діб з повідомленням про це письмово прокуророві протягом 24 годин з моменту затримання;
• неповнолітніх віком до 16 років, які залишилися без опікування, - на строк до передачі законним представникам або до влаштування у встановленому порядку, а неповнолітніх, які вчинили суспільно небезпечні діяння і не досягли віку, з якого настає кримінальна відповідальність, - до передачі їх законним представникам або направлення у приймальники-розподільники, але не більш як на 8 годин;
• осіб, які виявили непокору законній вимозі працівника міліції, - до розгляду справи народним суддею;
• осіб, які перебували в громадських місцях у стані сп'яніння, якщо їх вигляд ображав людську гідність і громадську мораль або якщо вони втратили здатність самостійно пересуватися чи могли завдати шкоди оточуючим або собі, - до передачі їх в спеціальні медичні заклади або для доставки до місця проживання, а при відсутності таких - до їх витвереження;
• осіб, яких запідозрено у занятті бродяжництвом, - на строк до 30 діб з санкції прокурора;
• осіб, які ухиляються від виконання постанови суду про направлення на примусове лікування від хронічного алкоголізму або наркоманії, - на строк до 3 діб;
• військовослужбовців, які вчинили діяння, що підпадають під ознаки злочину або адміністративного правопорушення, - до передачі їх військовим патрулям, представникам військової комендатури, військових частин або військових комісаріатів;
• осіб, які мають ознаки вираженого психічного розладу і створюють у зв'язку з цим реальну небезпеку для себе і оточуючих, - до передачі їх у лікувальні заклади, але не більш як на 24 години;
3) Складати протоколи про адміністративні правопорушення, провадити особистий огляд, огляд речей, вилучення речей і документів, застосовувати інші передбачені законом заходи забезпечення провадження у справах про адміністративні правопорушення;
4)У випадках, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення, накладати адміністративні стягнення або передавати матеріали про адміністративні правопорушення на розгляд інших державних органів, товариських судів, громадських об'єднань або трудових колективів;
5) проводити в порядку провадження дізнання і за дорученням слідчих органів у кримінальних справах обшуки, вилучення, допити та інші слідчі дії відповідно до кримінально-процесуального законодавства;
6) здійснювати на підставах і в порядку, встановлених законом, гласні та негласні оперативно-розшукові заходи, фото-, кіно-, відеозйомку і звукозапис, прослухування телефонних розмов з метою розкриття злочинів;
7) проводити фотографування, звукозапис, кіно- і відеозйомку, дактилоскопію осіб, які затримані за підозрою у вчиненні злочину або за бродяжництво, взяті під варту, звинувачуються у вчиненні злочину, а також осіб, підданих адміністративному арешту;
8) вести профілактичний облік правопорушників, криміналістичний та оперативний облік в обсязі, структурі й порядку, що визначаються завданнями, покладеними на міліцію цим Законом;
9) входити безперешкодно у будь-який час доби:
а) на територію і в приміщення підприємств, установ і організацій, в тому числі митниці, та оглядати їх з метою припинення злочинів, переслідування осіб, підозрюваних у вчиненні злочину, при стихійному лихові та інших надзвичайних обставинах;
б) на земельні ділянки, в жилі та інші приміщення громадян у разі переслідування злочинця або припинення злочину, що загрожує життю мешканців, а також при стихійному лихові та інших надзвичайних обставинах;
в) до житла чи до іншого володіння особи, яка перебуває під адміністративним наглядом, з метою перевірки виконання встановлених судом обмежень.
У разі опору, вчинення протидії працівник міліції може вжити заходів до їх подолання, передбачених цим Законом.
10) перебувати на земельних ділянках, в жилих та інших приміщеннях громадян за їхньою згодою, а також на території і в приміщеннях підприємств, установ і організацій з повідомленням про це адміністрації з метою забезпечення безпеки громадян, громадської безпеки, запобігання злочину, виявлення і затримання осіб, які його вчинили;
11) одержувати безперешкодно і безплатно від підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та об'єднань громадян на письмовий запит відомості (в тому числі й ті, що становлять комерційну та банківську таємницю), необхідні у справах про злочини, що знаходяться у провадженні міліції;
12) вилучати у громадян і службових осіб предмети і речі, заборонені або обмежені в обороті, а також документи з ознаками підробки, знищувати ці предмети, речі та документи або передавати їх за призначенням у встановленому порядку.
Завдання 2.
Громадянин Шевченко без відповідного дозволу збудував цегляний гараж у дворі будинку, в якому мешкав. За самовільне будівництво адміністративна комісія наклала на нього штраф. Одночасно виконавчий комітет міської ради виніс рішення про знесення гаражу. Однак громадянин Шевченко відмовився виконати рішення виконкому, мотивуючи це тим, що вже сплатив штраф. Тоді виконком запропонував відділу комунального господарства знести гараж за рахунок Шевченка.
Визначте правомірність дій учасників справи. Яка юридична природа заходів, вжитих до громадянина Шевченка.
Cost: 48.00 grn.

<< prev   1   ...  7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17    ...   389   next >>