Главная » Готовые студенческие работы

Готовые студенческие работы

Диссертации (1173 шт.)
Дипломные (81 шт.)
Курсовые (664 шт.)
Контрольные (1493 шт.)
Задачи (119 шт.)
Шпаргалки (11 шт.)
Рефераты (335 шт.)
Научные работы (11 шт.)


Сортировать по:
наименованию (возр | убыв), цене (возр | убыв), рейтингу (возр | убыв)


<< пред   1   ...  4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14    ...   389   след >>




Описание: Теорія і практика детінізації економіки: Монографія
ЗМІСТ
ВСТУП 9
Розділ I Об’єкт, предмет, передумови та структуроутворюючі елементи теорії детінізації економіки 18
1.1. Введення у проблему детінізації економіки 18
1.1.1. Проблеми пізнання, моніторингу та протидії феномену “тіньова економіка” 18
1.1.2. Теоретичні та практичні передумови комплексного підходу до вивчення і розв’язання проблем детінізації економіки 29
1.1.3. Структура та принципи формування елементів теорії детінізації економіки 37
1.2. Управлінські, правові та кримінологічні структуроутворюючі елементи теорії детінізації економіки 46
1.2.1. Інтерналізація економічних, організаційно-правових і кримінологічних знань у теорії детінізації економіки 46
1.2.2. Організаційно-управлінські та фінансово-правові елементи теорії в інфраструктурі детінізації економіки 52
1.2.3. Сутність економіко-кримінологічної трансформації елементів теорії детінізації економіки 62
1.3. Економічна безпека підприємництва як структуроутворюючий елемент теорії детінізації економіки 71
1.3.1. Організаційно-правові основи безпеки підприємництва, її співвідношення з економічною безпекою держави 71
1.3.2. Структура системи економічної безпеки підприємництва. Її роль в інфраструктурі детінізації економіки 75
1.3.3. Категорії інформації з обмеженим доступом, її правовий режим і вплив на проблеми детінізації економіки 78
1.3.4. Конфлікт інтересів між правомірним користувачем і власником інформації 81
1.3.5. Роль системи взаємообміну інформацією в інфраструктурі детінізації економіки 92
РОЗДІЛ II МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ХАРАКТЕР ТІНЬОВОЇ ЕКОНОМІКИ 97
2.1. Понятійний апарат як засіб відображення міждисциплінарного характеру тіньової економіки 97
2.1.1. Підстави і принципи розробки понятійного апарату з питань тінізації та детінізації економіки 97
2.1.2. Термінологія з питань тінізації, детінізації цивільного обороту речей, прав, дій та відмивання доходів незаконного походження 100
2.1.3. Термінологія, пов’язана з криміналізованими та некриміналізованими криміногенними джерелами тіньової економіки 113
2.1.4. Термінологія, потенційно пов’язана з криміногенними аспектами економічної безпеки держави 117
2.2. Міждисциплінарний характер та трансформаційно-синтезуюча роль економічної кримінології в теорії детінізації економіки 121
2.2.1. Інститути економічної кримінології як трансформаційно-синтезуючі елементи теорії детінізації економіки 121
2.2.2. Організаційно-правові чинники виділення з кримінологічної науки підгалузі “економічна кримінологія” 126
2.2.3. Спеціально-правові чинники виділення з кримінологічної науки підгалузі “економічна кримінологія” 131
2.3. Економічна кримінологія, її поняття, предмет та співвідношення з теорією детінізації економіки 141
2.3.1. Економічна кримінологія як підгалузь кримінологічної науки. Її поняття, предмет, співвідношення з суміжними науками та теорією детінізації економіки 141
2.3.2. Загальна характеристика співвідношення методологічних засад економічної кримінології та теорії детінізації економіки 147
2.3.3. Зміст предмета, завдання та функції спеціальної економіко-кримінологічної теорії детінізації економіки 152
2.3.4. Система науки й навчальної дисципліни “Теорія детінізації економіки” 163
Розділ III Феномен “тіньова економіка”: формально-логічний та економіко-кримінологічний інструментарій його дослідження 169
3.1. Діалектика виникнення, структура та теоретико-методологічний інструментарій дослідження тіньової економіки 169
3.1.1. Діалектика виникнення, ознаки й механізми глобалізації та діапазон розповсюдження феномена “тіньова економіка” 169
3.1.2. Поняття, структура та методи оцінки обсягів тіньової економіки в наукових розробках вітчизняних та західних вчених 182
3.1.3. Теоретико-методологічний рівень розробки проблем пізнання, моніторингу та протидії феномену “тіньова економіка” 191
3.1.4. Формально-логічний інструментарій та економіко-кримінологічна характеристика складових елементів тіньової економіки 197
3.2. Особливості дослідження особи-суб’єкта тіньових відносин 212
3.2.1. Учення про особу-тіньовика-делінквента 212
3.2.2. Класифікація типів осіб-суб’єктів тіньових відносин 217
3.3. Детермінація та причинність тінізації суспільно-економічних відносин 221
3.3.1. Учення про детермінацію та причинність у теорії детінізації економіки 221
3.3.2. Макрорівневий комплекс причин та умов тінізації суспільно-економічних відносин 226
3.3.3. Нормативно-правовий, технічний і технологічний детермінаційно-причинний комплекс тінізації фінансово-господарських відносин 233
3.3.4. Злочинність та тіньова економіка в контексті концепції причин, умов та етапів криміногенної тінізації економічних відносин 241
3.4. Економіко-кримінологічний моніторинг у теорії та інфраструктурі детінізації економіки 255
3.4.1. Поняття, об’єкт, предмет, мета, теоретичне та практичне значення економіко-кримінологічного моніторингу 255
3.4.2. Економіко-кримінологічний моніторинг: його методологічна сутність, структура, складові елементи та функціональні можливості 263
3.4.3. Теоретичні та практичні засади формалізації економіко-кримінологічного моніторингу 281
Розділ IV Спеціально-кримінологічні інститути як елементи теорії детінізації економіки 300
4.1. Економіко-кримінологічна експертиза: теоретико-методологічні засади її проведення та апробація 300
4.1.1. Економіко-кримінологічна експертиза як засіб адаптації економіко-правового середовища України до ринкових фінансово-господарських відносин 300
4.1.2. Теоретико-методологічна сутність економіко-кримінологічної експертизи 304
4.1.3. Апробація методики проведення економіко-кримінологічної експертизи 318
4.1.4. Механізм валютного контролю та тінізація економіки 340
4.1.5. Алгоритми вдосконалення механізму валютного контролю 348
4.2. Місце інституту латентності злочинів у інфраструктурі детінізації економіки 352
4.2.1. Теоретико-методологічний рівень розробки проблем латентності злочинів в Україні та за кордоном 352
4.2.2. Співвідношення латентної злочинності та тіньової економіки 360
4.2.3. Причинно-детермінаційний комплекс переростання латентності податкових та інших злочинів у глобалізовані форми тіньового капіталообороту 376
4.2.4. Реформування системи оподаткування України як фактор детінізації економіки та засіб зниження латентності податкових злочинів 389
4.3. Організаційно-правова система протидії відмиванню доходів незаконного походження в інфраструктурі детінізації економіки 395
4.3.1. Введення в проблему боротьби з відмиванням доходів незаконного походження 395
4.3.2. Співвідношення відмивання доходів незаконного походження з тіньовою економікою й організованою злочинністю 408
Розділ V Документооборот і обліково-інформаційні технології як елементи теорії детінізації економіки 430
5.1. Фінансово-господарські документи, тіньовий капіталооборот та детінізація економіки 430
5.1.1. Організаційно-правові, економічні та кримінологічні передумови вдосконалення документального супроводження капіталооборотних операцій 430
5.1.2. Моніторинг документооборотних відносин, функцій та ролі документів в інфраструктурі детінізації економіки 440
5.2. Режимно-облікові бланки документів у інфраструктурі детінізації економіки 450
5.2.1. Організаційно-правові передумови створення єдиної контрольно-аналітичної системи “Режимно-облікові бланки та їх користувачі” 450
5.2.2. Стан організаційно-правового забезпечення виготовлення, обліку, руху, пошуку та ідентифікації режимно-облікових бланків в Україні 456
5.3. Автоматизована інформаційна система (АІС) “Режимно-облікові бланки та їх користувачі” – сучасний елемент документального контролю в інфраструктурі детінізації економіки 461
5.3.1. Технічні, технологічні, організаційно-правові складові АІС “Режимно-облікові бланки та їх користувачі” 461
5.3.2. Раціоналізація та уніфікація режимно-облікових бланків як засіб дерегуляції і детінізації економіки 464
5.3.3. Правовий аспект створення АІС та вдосконалення системи документального контролю в контексті дерегуляції і детінізації економіки 470
5.3.4. Методологічні та практичні засади переведення бланків у категорію режимно-облікових 478
ВИСНОВКИ 486
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 507
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність: 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДОХОДІВ ДЕРЖАВИ ТА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
1.1. Доходи держави та місцевого самоврядування: сутність, поняття та проблеми правового регулювання .20
1.2. Правовий аналіз системи державних доходів . 42
1.3. Місце правового регулювання державних доходів в системі фінансового права 60
1.4. Передумови виникнення та правова природа обов’язкових платежів 76
1.5. Висновки до розділу1 .109
РОЗДІЛ 2. ПОНЯТТЯ ТА ВИДИ ФІНАНСОВО-ПРАВОВИХ ІНСТИТУТІВ РЕГУЛЮВННЯ ОБОВ’ЯЗКОВИХ ПЛАТЕЖІВ
2.1. Інститут податкового права: поняття та місце в системі фінансового права 117
2.2. Особливості формування інституту неподаткових доходів бюджету 136
2.3. Загальна характеристика та склад інституту доходів централізованих державних позабюджетних фондів . 151
2.4. Висновки до розділу 2 173
РОЗДІЛ 3. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРАВОВІДНОСИН В СФЕРІ СПРАВЛЯННЯ ОБОВ’ЯЗКОВИХ ПЛАТЕЖІВ
3.1. Поняття правовідносин в сфері справляння обов’язкових платежів 180
3.2. Роль юридичних фактів в механізмі правового регулювання обов’язкових платежів 208
3.3. Питання фінансової правосуб’єктність платників . 219
3.4. Застосування елементу примусу в правовідносинах щодо справляння обов’язкових платежів 239
3.5. Правові проблеми реалізації процесуальних фінансово-правових норм в регулюванні відносин по акумуляції обов’язкових платежів 262
3.6. Висновки до розділу 3 276
РОЗДІЛ 4. ОСОБЛИВОСТІ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ОСНОВНИХ ВИДІВ ОБОВ’ЯЗКОВИХ ПЛАТЕЖІВ
4.1. Роль податків в системі обов’язкових платежів та проблеми їх правового регулювання 284
4.1.1. Деякі питання правової характеристики податку .284
4.1.2. Правові засади справляння місцевих податків і зборів 302
4.2. Особливості правового регулювання зборів і мита .317
4.2.1. Загальна характеристика зборів 317
4.2.2. Проблеми справляння окремих видів зборів .338
4.2.3. Місце мита в складі державних доходів 349
4.3. Правові питання застосування штрафу та пені як видів обов’язкових платежів 355
4.4. Висновки до розділу 4 369
ВИСНОВКИ 377
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ .392
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 - теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
Вступ 4
Розділ 1. Теоретичні засади державного управління економікою України 14
1.1. Поняття державного управління економікою 14
1.2. Принципи державного управління економікою 29
1.3. Функції державного управління економікою 43
1.4. Методи державного управління економікою 53
1.5. Форми державного управління економікою 64
Розділ 2. Адміністративно-правовий аспект діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування в сфері управління соціально-економічним розвитком України 76
2.1. Конституційний розподіл державної влади . 76
2.2. Загальна характеристика системи та правового статусу органів державної влади та місцевого самоврядування щодо управління економікою . 85
2.3. Організаційно-правовий аспект становлення парламентаризму в Україні . 101
2.4. Інститут президента і його роль у державному управлінні економікою 120
2.5. Система органів виконавчої влади як суб’єкт державного управління економікою . 128
2.6. Повноваження органів місцевого самоврядування в сфері управління соціальною та економічною інфраструктурою . 144
2.7. Повноваження органів судової влади щодо реалізації державної соціально-економічної політики 160
Розділ 3. Зміст державного управління економікою 175
3.1. Правове регулювання управління економікою та основні напрямки його вдосконалення 175
3.2. Державне управління власністю 199
3.3. Державне управління бюджетним процесом . 216
3.4. Вплив економіки на управлінську діяльність держави . 232
Розділ 4. Державне управління реструктуризацією економіки України . 245
4.1. Економіка України як об’єкт адміністративно-правового регулювання . 245
4.2. Адміністративно-правові засади децентралізації державного управління економікою . 257
4.3. Стратегічні напрямки структурних змін в економіці 266
Розділ 5. Державне управління подоланням тінізації економіки 274
5.1. Тіньова економіка та її основні характеристики . 274
5.2. Елементи тіньової економіки 281
5.2.1. Тіньова політика 282
5.2.2. Корумповані структури 289
5.2.3. Організована злочинність . 298
5.2.4. Економічна злочинність 305
5.2.5. Легальні елементи . 317
5.3. Причини виникнення тіньової економіки 323
5.3.1. Державно-управлінські причини . 325
5.3.2. Соціальні причини . 333
5.4. Загальні заходи попередження тіньової економіки . 336
5.4.1. Політичні заходи 337
5.4.2. Правові заходи . 338
5.4.3. Організаційні заходи . 341
5.4.4. Регуляторні заходи запобігання та протидії . 350
Висновки . . 353
Список використаних джерел 367
Додатки .405
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП .4
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ
1.1. Ступінь і стан наукової розробки проблеми правового регулювання фінансового контролю 16
1.2. Роль фінансового контролю у здійсненні фінансової діяльності держави 26
1.3. Система органів фінансового контролю в Україні і зарубіжних країнах .90
РОЗДІЛ 2. ДЕРЖАВНИЙ ФІНАНСОВИЙ КОНТРОЛЬ ЯК ФУНКЦІЯ СОЦІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ
2.1. Поняття соціального управління як одного із видів діяльності держави .120
2.2. Контроль як функція управління та заключна стадія управлінського процесу .152
2.3. Державний фінансовий контроль як умова реалізації фінансової політики держави 168
РОЗДІЛ 3. ФІНАНСОВИЙ КОНТРОЛЬ – ІНСТИТУТ ФІНАНСОВОГО ПРАВА
3.1. Місце інституту фінансового контролю в системі фінансового права 183
3.2. Види, форми, елементи і методи фінансового контролю 198
3.3. Фінансово-контрольні правовідносини як вид фінансових, їх зміст і особливості 248
РОЗДІЛ 4. ПРАВОВИЙ СТАТУС СУБ’ЄКТІВ ДЕРЖАВНОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ
4.1. Завдання і функції органів, що здійснюють державний фінансовий контроль .278
4.2. Взаємодія органів фінансового контролю при здійсненні державного фінансового контролю .343
4.3. Шляхи вдосконалення державного фінансового контролю України в сучасних умовах .356
ВИСНОВКИ .375
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 391
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність: 12.00.08 кримінальне право та кримінологія; кримінально-виконавче право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
Перелік умовних скорочень 4
Вступ . . . 5
РОЗДІЛ 1 ПРОПЕДЕВТИКА ТЕОРІЇ КРИМІНАЛЬНО -
ВИКОНАВЧОГО ПРАВА .18
1.1. Проблеми становлення науки кримінально-виконавчого права 18
1.2. Співвідношення цілей покарання і завдань органів та установ виконання покарань, теорія і практика, можливості і дійсність виконання покарань . 47
РОЗДІЛ 2 ОСНОВИ ТЕОРІЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОГО ПРАВА . 99
2.1. Онтологія виконання покарань . 99
2.1.1. Виконання покарання - центральна категорія кримінально-виконавчого права 99
2.1.2 Виконання покарання як субстанція діяльності органів та установ виконання покарань . 127
2.2. Кримінально-виконавчі правовідносини та кримінально-виконавча діяльність . 143
2.2.1. Деякі особливості кримінально-виконавчих правовідносин . . 143
2.2.2. Кримінально-виконавчі правовідносини як форма кримінально-виконавчої діяльності 153
2.3. Структурно-функціональна характеристика діяльності по виконанню покарань . 164
2.3.1. Структурно-функціональна характеристика діяльності по виконанню покарань . 164
2.3.2. Об’єкт діяльності по виконанню покарань 188
2.3.3. Мета діяльності по виконанню покарань . .201
2.3.4. Засоби діяльності по виконанню покарань .213
2.3.5. Суб’єкт діяльності по виконанню покарань . . .223
2.3.6. Суб’єкт відбування покарання .233
РОЗДІЛ 3 ПРИНЦИПИ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОГО ПРАВА .243
3.1. Принципи екзекутивної діяльності . 243
3.1.1. Роль принципів у формуванні кримінально-виконавчого права та кримінально-виконавчого законодавства .243
3.1.2. Принципи кримінально-виконавчого права як відбиття сутності екзекутивної діяльності .265
3.1.3. Принцип поважання прав людини в діяльності органів та установ виконання покарань . .293
3.1.4. Поєднання кари й гуманізму в екзекутивній діяльності . .303
3.1.5. Втілення принципу справедливості в екзекутивній діяльності .316
3.1.6. Принцип законності в діяльності органів та установ виконання покарань . 331
3.1.7. Значення принципу невідворотності виконання покарання для екзекутивної діяльності . 342
Висновки . 353
Список використаних джерел .374
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ І. Теоретико-методологічні засади дослідження державного контролю у сфері виконавчої влади 22
1.1. Сутність і призначення державного контролю у демократичному суспільстві 22
1.2. Державний контроль як вид діяльності державної влади: тенденції розвитку 51
1.3. Основні види зовнішнього державного контролю щодо діяльності органів виконавчої влади 77
1.4. Державний контроль у сфері виконавчої влади: загальна характеристика 106
1.5. Із досвіду здійснення державного контролю у зарубіжних країнах 126
1.6. Висновки до розділу 137
РОЗДІЛ ІІ. Основні елементи системи державного контролю у сфері виконавчої влади та їх правове забезпечення 147
2.1. Загальний державний контроль у сфері виконавчої влади 147
2.2. Спеціальний державний контроль у сфері виконавчої влади: суб’єкти контролю, їх правовий статус 160
2.3. Урізноманітнення та оновлення змісту методів державного контролю 196
2.4. Розвиток форм державного контролю та їх правове забезпечення 212
2.5. Процедури здійснення державного контролю у сфері виконавчої влади 225
2.6. Висновки до розділу 241
РОЗДІЛ ІІІ. Організаційно-правові проблеми державного контролю в окремих сферах державного управління 250
3.1. Державний контроль щодо забезпечення захисту прав і свобод громадян як важлива умова демократизації суспільства 250
3.2. Контроль у сфері державної служби: проблеми становлення і розвитку 275
3.3. Проблеми вдосконалення контролю у державному секторі економіки та його законодавче врегулювання 305
3.4. Висновки до розділу 338
ВИСНОВКИ 348
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 359
ДОДАТОК. Авторська концепція Закону України “Про державний контроль у сфері виконавчої влади” 1-5
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Специальность: 12.00.03 - Гражданское право и гражданский процесс; семейное право; международное частное право
ДИССЕРТАЦИЯ на соискание ученой степени доктора юридических наук
Содержание
ВСТУПЛЕНИЕ 3
РАЗДЕЛ I
ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ПРОБЛЕМЫ ПРАВОВОГО РЕЖИМА ИМУЩЕСТВА ЧЛЕНОВ СЕМЬИ
1.1. Проблема правового понятия семьи 14
1.2. Понятие правового режима имущества членов семьи 38
1.3. Виды правовых режимов имущества членов семьи 85
Выводы к разделу 1 119
РАЗДЕЛ 2
ПРАВОВОЙ РЕЖИМ ИМУЩЕСТВА СУПРУГОВ
2.1. Категория правового режима имущества супругов в сравнительно-правовом аспекте 124
2.2. Законный режим имущества супругов 139
2.3. Договорный режим имущества супругов 190
Выводы к разделу 2 222
РАЗДЕЛ 3
ПРАВОВОЙ РЕЖИМ ИМУЩЕСТВА РОДИТЕЛЕЙ И ДЕТЕЙ
3.1. Понятие правового режима имущества родителей и детей 227
3.2. Управление родителями имуществом несовершеннолетних 235
3.3. Реализация несовершеннолетними своих имущественных прав и обязанностей 264
Выводы к разделу 3 286
РАЗДЕЛ 4
ПРАВОВОЙ РЕЖИМ ИМУЩЕСТВА ЧЛЕНОВ КРЕСТЬЯНСКОГО (ФЕРМЕРСКОГО) ХОЗЯЙСТВА
4.1. Понятие и особенности правового режима имущества членов крестьянского (фермерского) хозяйства 291
4.2. Раздел имущества крестьянского (фермерского) хозяйства и выдел из него доли 330
Выводы к разделу 4 353
РАЗДЕЛ 5
ПРАВОВОЙ РЕЖИМ ИМУЩЕСТВА, ПРИОБРЕТЕННОГО СОВМЕСТНЫМ ТРУДОМ ЧЛЕНОВ СЕМЬИ 357
Выводы к разделу 5 377
СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННЫХ ИСТОЧНИКОВ 381
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.11 – міжнародне право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
Вступ с.4
Розділ 1. Європейська модель регулювання інтеграційних процесів, як новий феномен правового співробітництва держав с.16
1.1. Інтернаціоналізація економічного життя як передумова для виникнення інтеграційних об’єднань с.16
1.2. Політико-правові передумови виникнення Євросоюзу с.20
1.3. Місце Євросоюзу в системі економічних об’єднань сучасності с.27
Розділ 2. Європейський Союз як міжнародне об’єднання sui generis с.42
2.1. Роль Європейського Союзу у правовому регулюванні європейської інтеграції с.42
2.2 .Організаційно-правовий механізм регулювання процесів європейської інтеграції с.57
2.1.1. Договірний механізм європейської інтеграції с.58
2.1.2. Інституційний механізм європейської інтеграції с.62
2.3. Правове регулювання зовнішніх зносин Європейського Союзу с.102
Розділ 3. Особливості правової системи Європейського Союзу с.123
3.1. Юридична природа права Європейського Союзу с.123
3.2. Право Європейського Союзу та інші системи права с.148
3.2.1. Взаємодія права Європейського Союзу з міжнародним правом с.148
3.2.2. Взаємодія права Європейського Союзу з внутрішнім правом держав-членів с.162
3.3. Вплив права Європейського Союзу на внутрішнє право третіх країн с.211
Розділ 4. Вплив міжнародних угод Європейського співтовариства на розвиток національного права третіх країн с.220
4.1. Види угод Європейського співтовариства з третіми країнами с.220
4.2. Вплив права Європейського Cоюзу на характер та зміст міжнародних угод с.236
4.3. Роль інституційних механізмів міжнародних угод ЄС у забезпеченні дії його права у внутрішніх правопорядках третіх країн с.256
Розділ 5. Особливості екстратериторіальної дії права Європейського Союзу у внутрішніх правопорядках третіх країн с.262
5.1. Правові передумови екстратериторіальної дії права Європейського Союзу у внутрішніх правопорядках третіх країн с.262
5.2. Сфери екстратериторіальної дії права Європейського Союзу с.266
5.3. Правові наслідки екстратериторіальної дії права Європейського Союзу с.270
Розділ 6. Гармонізація внутрішнього права третіх країн з правом Європейського Союзу с.276
6.1. Гармонізація законодавства в Європейському Союзі с.276
6.2. Особливості зближення внутрішнього права асоційованих країн з правом Європейського Союзу с.288
6.3. Питання гармонізації внутрішнього права неасоційованих країн з правом Європейського Союзу с.302
Розділ 7. Право Європейського Союзу та правова система України с.312
7.1. Право Європейського Союзу як основа для розширення співпраці між Україною та європейськими інтеграційними організаціями с.312
7.2. Організаційно-правові засади взаємодії права Європейського Союзу з правом України с.350
7.3. Особливості впливу права Євросоюзу на правовпорядок України с.374
Висновки с.409
Список використаних джерел с.417
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: Спеціальність 12.00.08. – кримінальне право та кримінологія; кримінально-виконавче право
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук
ЗМІСТ
ПЕРЕДМОВА 4
РОЗДІЛ 1
ІСТОРИЧНА ЕВОЛЮЦІЯ ЗЛОЧИННОСТІ У СФЕРІ ЕКОНОМІКИ, ЇЇ ПОНЯТТЯ ТА СИСТЕМА 21
1.1. Економічні відносини в суспільстві та злочинність у сфері економіки: історична еволюція 21
1.2. Поняття злочинності у сфері економіки та суміжні поняття 34
1.3. Система злочинів у сфері економіки та їх класифікація 51
РОЗДІЛ 2
КРИМІНОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА СТАНУ ЗЛОЧИННОСТІ У СФЕРІ ЕКОНОМІКИ 65
2.1. Поняття кримінологічної характеристики злочинності у сфері економіки 65
2.2. Загальна кримінологічна характеристика стану злочинності у сфері економіки (рівень, структура, динаміка) 70
2.3. Рівень (обсяг) латентної злочинності у сфері економіки: методологічні проблеми вимірювання 102
2.4. Кримінологічна характеристика осіб, що вчинили злочини у сфері економіки 114
РОЗДІЛ 3
КРИМІНОЛОГІЧНА ДЕТЕРМІНАЦІЯ ЗЛОЧИННОСТІ У СФЕРІ ЕКОНОМІКИ 134
3.1. Методологічні засади вивчення кримінологічної детермінації злочинності у сфері економіки 134
3.2. Соціально-економічні фактори детермінації злочинності у сфері економіки 142
3.3. Основні політико-ідеологічні фактори детермінації злочинності у сфері економіки 163
3.4. Правові фактори детермінації злочинності у сфері економіки 183
3.5. Соціально-психологічні фактори детермінації злочинності у сфері економіки 194
3.6. Організаційно-управлінські фактори детермінації злочинності у сфері економіки 206
3.7. Фактори, пов'язані з недоліками правоохоронної і правозастосовної діяльності 211
РОЗДІЛ 4
ГОЛОВНІ НАПРЯМКИ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЗЛОЧИННОСТІ У СФЕРІ ЕКОНОМІКИ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН 227
4.1. Попередження злочинності у сфері економіки та суміжні поняття 227
4.2. Попередження злочинності у сфері економіки як засіб забезпечення економічної безпеки держави 236
4.3.Організаційні заходи попередження злочинності у сфері економіки 259
4.4. Основні напрямки вдосконалення правового регулювання попередження злочинності у сфері економіки 265
4.5. Проблеми вдосконалення боротьби правоохоронних органів зі злочинністю у сфері економіки 270
4.6. Інформаційно-аналітичне забезпечення системи попередження злочинності у сфері економіки 289
4.7. Міжнародне співробітництво у попередженні і боротьбі зі злочинністю у сфері економіки 299
4.8. Наукове забезпечення функціонування системи попередження злочинності у сфері економіки 313
4.9. Прогнозування, планування і координація заходів попередження злочинності у сфері економіки та проблеми їх вдосконалення 330
ВИСНОВКИ 363
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 368
ДОДАТОК А. Результати узагальнення кримінальних справ 398
ДОДАТОК Б. Результати опитування 403
ДОДАТОК В. Програма навчального курсу Основи кримінологічної теорії попередження злочинності у сфері економіки 426
Стоимость: 1 000.00 грн.


Описание: 08.04.01 – фінанси, грошовий обіг і кредит
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО
РОЗВИТКУ 13
1.1. Модернізація як методологічна основа інноваційного розвитку 15
1.2. Інновації – центральна складова економічного прогресу 39
1.3. Системність в інноваційному розвитку 61
Висновки до розділу 1 88
РОЗДІЛ 2
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ 93
2.1. Вихідні категорії та поняття фінансового механізму 94
2.2. Фінансові ресурси та фінансовий потенціал як економічна основа інноваційного розвитку 108
2.3. Фінансове забезпечення та властивості інноваційного розвитку 122
2.4. Концептуальні засади сучасного механізму фінансового забезпечення інноваційного розвитку 139
Висновки до розділу 2 154
РОЗДІЛ 3
АНАЛІЗ СТАНУ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ТА ЙОГО ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В УКРАЇНІ 162
3.1. Стан і фактори складових системи інноваційного розвитку 164
3.2. Оцінка впливу інноваційного розвитку на економічне зростання в Україні. 190
3.3. Порівняльний аналіз міжнародних інноваційних тенденцій: місце України в світі 205
3.4. Огляд світових тенденцій у сфері фінансового забезпечення інноваційного розвитку економіки 219
Висновки до розділу 3 230
РОЗДІЛ 4
ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ ІННОВАЦІЙНОГО
РОЗВИТКУ 235
4.1. Загальна оцінка структури фінансового забезпечення інноваційного розвитку в Україні 236
4.2. Характеристика власних фінансових ресурсів суб’єктів господарювання 253
4.3. Тенденції державного фінансування 274
4.4. Особливості використання запозичених фінансових ресурсів підприємств 292
Висновки до розділу 4 314
РОЗДІЛ 5
ПОТЕНЦІАЛ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ 318
5.1. Активізація фінансових важелів сфери державних і приватних фінансів 320
5.2. Стимулююча функція оподаткування для забезпечення інноваційного розвитку 340
5.3. Розвиток можливостей фінансового ринку 355
5.4. Резерви тіньового сектору економіки України 372
Висновки до розділу 5 386
ВИСНОВКИ .393
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ . .406
ДОДАТКИ 432
Стоимость: 1 000.00 грн.

<< пред   1   ...  4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14    ...   389   след >>